Wednesday 15 August 2012

Jurnal de zi libera

Astazi a fost zi libera nationala.
In mijlocul saptamanii, deci prea putin timp pentru vreo excursie. Asa ca am stat in sfarsit acasa si am incercat sa profit de orasul din care in ultima vreme fug sistematic in fiecare vineri seara.

Iata cum a aratat ziua mea:
10:30 Trezit fara sunetul prapastios al alarmei. Yeee

12:00 Pranz in oras, la o terasa cu pomi din care stateau sa cada niste pere (necoapte inca, asa ca nu era de bine).


14:00 Luat la pas strazile din centrul vechi si Calea Victoriei cu popas la libraria Humanitas de la Kretulescu, de unde am iesit cu cateva carti noi. Nu cred sa fi intrat vreodata acolo pana acum. Din motive de lene si Carturesti aproape.

 Am sa revin insa pentru o cafea la terasa librariei, posibil intr-o duminica lenesa.

17:00 Tenis cu soarele in ochi. Love it. Mai putin partea cu soarele, dar still love it.
20:00 Parc, prieteni si cina la una din emblemele moderene ale Bucurestiului. The city by night



Parca a fost al naibii de lunga ziua asta. Si al naibii de binevenita in mijlocul saptamanii.
La cat mai multi sfinti!

No comments:

Post a Comment